Al 11-lea Congres Național al
Societăţii Române de Chirurgie Cardiovasculară

AL 7-LEA SIMPOZION AL ASISTENŢILOR DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARĂ, ATI ŞI CIRCULAŢIE EXTRACORPOREALĂ

Manifestări însoţite de o expoziţie medicală specializată

15 - 18 octombrie 2015

Hotel Sport, Poiana Braşov

FAQ

Cum efectuez înregistrarea la Congres?
Înregistrarea la Conferinţa CNALZ 2015 se va realiza exclusiv online, prin completarea Formularului dedicat disponibil aici.

Cum pot plăti taxa de înregistrare?
Plăţile pentru taxa de înregistrare pot fi efectuate fie prin transfer bancar, fie online prin card, folosind serviciul EuPlătesc.ro.
În cazul în care doriţi să efectuaţi plata prin transfer bancar, vă rugăm să completaţi Formularul online şi să selectaţi optiunea de plată prin transfer bancar din pasul Modalităţi de plată. 
După efectuarea plăţii, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a trimite o copie după documentul care atestă efectuarea plăţii, fie prin ataşarea acestuia la formularul online, fie prin email, la adresa registration@alzcongres.ro.

În cazul în care doriţi să achitaţi online, vă rugăm să completaţi formularul online şi să selectaţi optiunea de plată online din pasul Modalităţi de plată. După ce veţi finaliza formularul, vi se va deschide o fereastră unde vor trebui introduse datele cardului Dumneavoastră.

Pot să completez Formularul de Înregistrare chiar dacă nu am achitat inainte prin transfer bancar?
Da. Vă rugăm să vă asigurați că efectuați plata în perioada de înscriere valabilă în momentul completării Formularului Online.
Confirmarea de înregistrare va fi primită numai după confirmarea efectuării plății, în termen de maximum 7 (șapte) zile. Puteți trimite documentul care atestă efectuarea plății fie prin revenirea în Formularul online și atașarea acestuia în Pasul 2, fie prin trimiterea acestuia prin email la adresa registration@alzcongres.ro.

Pot să completez Formularul de Îregistrare în perioada de taxă redusă și să plătesc după expirarea termenului de înscriere din prima perioadă?
Pentru a beneficia de taxele reduse, este necesar ca plata să se efectueze până la data de 26 ianuarie 2015 (inclusiv). Completarea formularului, fără achitarea taxei de înregistrare, nu va asigura înscrierea la taxă redusă. Se va aplica taxa de înscriere valabilă în momentul achitării acesteia. Pentru a vizualiza perioadele de înregistrare și taxele aferente, vă rugăm click aici.
Pot să mă înregistrez onsite, pe perioada de desfășurare a evenimentului?
Da. Se vor putea face înscrieri la Biroul de Înregistrări și Informații Participanți, deschis în incinta locației. Se vor aplica tarifele valabile pentru a treia perioadă de înscriere.

Ce include taxa mea de înregistrare?
Pentru a vizualiza beneficiile incluse în fiecare categorie de taxă, vă rugăm să dați clic aici.

Voi primi o confirmare scrisă a înregistrării mele?  
Da. O confirmare scrisă va fi trimisă pe adresa de email completată în Formularul de Înregistrare, după confirmarea efectuării plății.
Nu este necesar să prezentaţi confirmarea primită pe e-mail la Biroul de Înregistrări şi Informaţii Participanţi.

Pot primi factură fiscală pentru taxa de înregistrare?
Da. Vă rugăm să completaţi datele corespunzătoare (persoană fizică sau juridică) în pasul Modalităţi de plată din Formularul online. Factura fiscală va fi emisă pe coordonatele indicate de Dumneavoastră după ce suma corespunzătoare va fi încasată.

M-am înscris la Congres (am efectuat inclusiv achitarea taxei aferente), dar aş vrea să anulez participarea. Cum procedez?
Pentru a consulta condiţiile de anulare şi rambursare, vă rugăm click aici.

Câte credite primesc pentru participarea la Congresul SRCCV 2015?
La sfârşitul manifestării, toţi participanţii vor primi un certificat cu puncte EMC acordate de către autorităţile competente.
Numărul de credite acordate vor fi comunicate de îndată ce vor fi finalizate toate procedurile specifice de creditare. 

Am înscris un rezumat pentru Congres. Trebuie să mă înregistrez şi să mă prezint la eveniment?
Da. Toate prezentările acceptate vor fi susţinute în cadrul Congresului de către autorii prezentatori înscrişi până la data de 31 august 2015.
În cazul în care autorul prezentator nu poate participa la Congrea, acesta are obligaţia să delege şi să anunţe un înlocuitor, prin transmiterea în timp util a unei adrese scrise către Managementul Congresului, la adresa registration@srccvcongres.ro.

Am înscris un rezumat pentru Congresul SRCCV 2015. Cum voi afla dacă a fost acceptat?
Toate rezumatele înscrise la Congres până la termenul limită stabilit vor fi evaluate de către Comitetul Ştiinţific. După încheierea procesului de evaluare, toţi autorii care au înscris rezumate vor fi notificaţi via e-mail pentru a li se comunica rezultatul evaluării (acceptat sau respins).
Notificarea va fi transmisă pe adresa persoanei care a înscris rezumatul, folosind informaţiile din Pasul 1 - Persoană de Contact. Înştiintarea autorilor se va realiza după închiderea termenului de înscriere a rezumatelor.

Cum pot face modificări pe un rezumat pe care l-am înscris deja?
Pentru eventuale modificări şi/sau completări, se poate interveni direct în Formularul de Înscriere completat, prin accesarea linkului primit în mesajul automat de înscriere a rezumatului.
Revenirea asupra unui formular este posibilă o singură dată.

Câte rezumate pot înscrie pentru Congresul SRCCV 2015?
Nu există o limită pentru rezumatele înscrise de fiecare participant.